مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان: مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی با شماره ۱۴۲۰ پلی برای پاسخگوئی به سوالات مخاطبان
جارستان: مدیرکل تامین اجتماعی گیلان مرکز ارتباطات مردمی این سازمان را مرجع رسمی برای پاسخگوئی به سوالات شرکای اجتماعی در خصوص نحوه استفاده ازسامانه خدمات غیرحضوری و انواع مشاوره ها معرفی نمود . به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، علی حسین نژاد مدیرکل این مجموعه در ارتباط
جارستان: مدیرکل تامین اجتماعی گیلان مرکز ارتباطات مردمی این سازمان را مرجع رسمی برای پاسخگوئی به سوالات شرکای اجتماعی در خصوص نحوه استفاده ازسامانه خدمات غیرحضوری و انواع مشاوره ها معرفی نمود .
به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، علی حسین نژاد مدیرکل این مجموعه در ارتباط زنده با برنامه رادیوئی سلام زندگی صدای مرکز گیلان به تشریح طرح ۳۰۷۰ این سازمان پرداخت .
وی با اشاره به اینکه طرح مذکور از اواخر آبان ماه آغاز گردیده و طی آن ۳۰ خدمت اصلی و پرمراجعه تامین اجتماعی با قابلیت ارائه غیرحضوری برروی سامانه مربوطه پیاده خواهد شد افزود : براساس برآوردها پیش بینی می گردد با تکمیل این طرح سالانه ۷۰ میلیون از ۹۶ میلیون مراجعه به شعب و واحدهای تامین اجتماعی در سراسر کشور کاسته شود .
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه طبق آمار استانی ، سالانه حدود ۳ تا ۴ میلیون مراجعه به شعب و کارگزاری های تامین اجتماعی در سطح استان گیلان وجود دارد که متوسط روزانه ۱۰ تا ۱۲ هزار مراجعه را دربر می گیرد اظهار داشت : پس از فراهم شدن امکانات اولیه توسعه خدمات اینترنتی و بویژه با حذف تامین اعتبار دفترچه های درمانی و جایگزینی استحقاق سنجی سیستمی برای آن حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد این مراجعات کاهش یافت و با اجرای جامع طرح ۳۰۷۰ امیدواریم که شاهد کاهش مجدد ۴۰ تا ۵۰ درصدی مراجعات حضوری باشیم .
علی حسین نژاد در بخش دیگری از این گفتگوی زنده تلفنی با دعوت از تمامی بیمه شدگان ، کارفرمایان و مستمری بگیران بمنظور ثبت نام در سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان به نشانی http://eservices.tamin.ir ، به تشریح ۹ حدمت رونمایی شده تاکنون پرداخته و در پاسخ به سوال مجری برنامه در خصوص سوالات احتمالی مخاطبان بمنظور استفاده از این سامانه اظهار داشت : کارشناسان دوره دیده مرکز ارتباطات مردمی سازمان با شماره ۱۴۲۰ آماده پاسخگوئی و راهنمایی در این زمینه بوده و در سطح شعب نیز کارشناسانی بمنظور هدایت شرکای اجتماعی و آموزش کاربردی جهت بهره مندی از سرویس های تعریف شده پیش بینی گردیده است .
خاطر نشان میسازد تامین اجتماعی گیلان در حال حاضر با ۲۸ شعبه اجرایی ، ۱۰ کارگزاری رسمی و ۷ واحد اقماری ، ارائه دهنده خدمات به بیش از یک میلیون و دویست و پنجاه و شش هزار نفر از جمعیت استان است .
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰